23 februarie 2011

Vreau Duster!! Acum nu mai vreau

Probabil așa spun majoritatea românilor, care își doreau un Duster înainte să afle rezultatele testelor celor de la Euro NCAP. Recunosc că și eu mi-am dorit unul datorită consumului destul de redus și al aspectului (în afară de fund care arată de parcă a fost ciocănit de un fierar beat). Dar, acuma m-am cumințit când am văzut cele 3 stele date Duster-ului la securitate. Adică este ditamai mașina, ar trebui să îți ofere cât de cât protecție, dar de unde, are atâtea stele cât un Logan obișnuit. Ce rost mai are să dau vreo 13.000 euro pentru nimic.
Maşina a obţinut 27 de puncte la protecţia ocupantului adult (74%), 38 de puncte la protecţia ocupanului copil (78%), 10 puncte la protecţia pietonului (28%) şi 2 puncte la asistenţa de siguranţă (29%).


Aici găsiți datele Euro NCAP

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More