23 februarie 2011

De ce nu folosesc Twitter

Păi scurt și la obiect eu mă plictisesc cu el. Nu știu de ce dar mă plictisește de moarte; cred, și înțeleg că principala lui caracteristică este de a trimite mesaje instant ca toată lumea să afle ultimele noutăți, dar cred că mai există și alte resurse pentru a trimite mesaje, ca: Facebook, Messenger și multe altele. Pe lângă faptul că pică destul de des din cauza cantităților de informații, are un aspect care lasă de dorit și nimic mai mult decât banalul. 
Mulți m-au bătut la cap să îmi fac cont pe Twitter să ”chat-uim” ultimele bârfe să citim ce mai aberează pseudovedetele sau toate pițipoancele ajunse vedete peste zi, pardon, noapte. Nu mersi, eu rămân la vechiul și prăfuitul messenger și la noul și destul de interesantul Facebook. 
Am un cont pe Twitter dar nu este al meu, ci este contul unui site administrat de mine, pe care se trimit mesajele automat după ce apare ceva nou pe site, eu nici măcar nu îl deschid..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More