02 iunie 2011

Phishing de la ING

Am primit nu demult un email de la ING în care îmi spunea să îmi dau un update la cont. Acuma vine partea interesantă: De unde au email-ul meu şi de unde ştiu domnii că am cont la ING? Probabil este vreo scurgere pe la ei. Bineînţeles acesta este un mesaj spam, deoarece te trimite pe o pagină complet necunoscută care nu are niciun sistem de siguranţă, nu apare numele tău, nu apare numele unei persoane de contact sau de abonare la newsletter, nu apare un număr de înregistrare. Orice aţi face NU DAŢI CLIK!!!

Mai târziu am primit şi un email de la adevăratul ING care în care mă avertizează despre această problemă:

  • ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email.
  • ING va trimite intotdeauna un mesaj personalizat (care include numele Dvs.) atunci cand mesajul implica informatii confidentiale
  • ING nu va solicita niciodata sa confirmati detalii personale (de ex. numarul cardului, cod Digiapss, data la care expira, PIN-ul, parola) intr-un mesaj e-mail 
  • ING foloseste cele mai noi sisteme si tehnologii de criptare si autentificare pentru a securiza toate tranzactiile.
Email Spam

Email sigur


Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More