09 aprilie 2011

O venit primăvara, dar nu se simte la termometru

Azi am observat totuși ceva ciudat. Afară era frig, ploua și bătea vântul într-o veselie. Apoi când mă plimbam prin Constanța am văzut copacii înfloriți și am rămas uimit. Cum au reușit să înflorească cu frigul ăsta? În fine, în drum spre Tulcea, între două localități ploua cu găleata și vântul cred că bătea cu peste 100 km/h iar afară era un ger cumplit (am spus ger, nu frig).

Am ajuns acasă și am văzut ceva ce nu credeam că am să văd pe vremea asta: copaci înfloriți, narcise și zambile deschide la maximum și mugurii de la brad crescuți destul de mult pentru vremea asta.. Mai pe seară a ieșit soarele și am reușit să le pozez și eu. Poate vine și căldura aia dacă copacii și florile prevestesc deja vara, că de încălzire globală nici nu mai vorbesc.




Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More