03 iulie 2011

Un dezastru anunţat

Nu ştiu de ce se mai miră lumea că BAC-ul de anul acesta a fost un dezastru. Încă de când s-au anunţat măsurile de prevenire a fraudei în sălile de examen toată lumea s-a aşteptat la un asemenea rezultat. Se pare că cel care a zis că generaţia 89 va fi singura care va avea rezultate la BAC a avut dreptate, generaţiile următoare au fost din ce în ce mai slabe.

Văzând aceste rezultate mi-am adus aminte de o discuţie la care am luat parte, involuntar, în drumurile mele repetate dintre Tulcea şi Constanţa. Din câte am înţeles eu, principalele preocupări ale elevilor de azi sunt maşinile şi anume câte accidente ai avut în decursului unui an (mamă să vezi cum „rulam” cu 150 de km/h în oraş şi m-am răsturnat, dar n-am păţit nimic), cum este să pierzi 800 de lei într-o noapte la jocurile de noroc, ce a mai făcut nu ştiu cine în club, cu cine s-a mai combinat şi de ce, cât de tare m-am îmbătat toată săptămâna şi cât de mahmur ajungeam la ore şi cel mai important nu mă interesează dacă iau BAC-ul că tot la mare o să stau toată vara. 

Cam acestea sunt principalele teme de discuţii ale elevilor care nu duc grija zilei de mâine, nu îi interesează ce o să facă peste zece ani şi ce este cel mai important munca este pentru fraieri, deoarece ei fac banii cu cap.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More