26 aprilie 2011

Românii au talent, dar la ce le folosește?

Aseară parcă m-am uitat la „Dansez pentru tine”. Stau mă uit, mă spăl pe ochi, mai mă uit odată, da parcă aici se presupune să ai talent nu o poveste lacrimogenă (care, apropo o trăiesc mulți alții) și să încasezi dintr-un foc 120.000 de euro. Sunt curios ce o să facă cu banii, cu o să-i cheltuie, se va mai ține de muzică? Cred că nu, este tipologia câștigătorului la loto, care se vede cu banii în căruță apoi se pierde.

Ce pot să zic „talent” ca al lui mai au și alți puști prin spatele blocului, care pe lângă, 3-4 sticle de bere de 2,5 litri mai bagă și 2-3 versuri a la Eminem. Păcat că noi românii punem botul la orice poveste, de parcă suntem maica Tereza să ne fie milă de orice fruct căzut din copac. Nu zic că este vine lui, Doamne ferește, dar sunt mulți alții care au povești asemănătoare sau chiar dramatice. Eu zic mai bine să facem un concurs cu cine are cele mai dramatice povești, că de adevăratele talente văd că nu ne pasă chiar deloc.

„Mâna întinsă care nu spune o poveste nu primește pomană” - Gheorghe Dinică

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More