18 martie 2011

Pepsi s-a făcut de râs

Pepsi s-a făcut de râs chiar la el acasă, SUA, acolo unde Coca-Cola deține primele două locuri în topul vânzărilor. Cola simplu și Cola Light dețin primele două locuri în preferințele americanilor iar Pepsi a căzut tocmai pe 3, ceea ce este rușine istorică deoarece e prima dată când se întâmplă așa ceva.
Personal prefer Pepsi mai mult decât Cola, mai ales cel cu gust de Lămâie, dar ce să faci, eu nu sunt american și nu mănânc zi de zi la fast food și nici nu țin o cură de slăbire. 
Din câte se pare campaniile agresive ale lui Coca Cola au adus-o pe primul loc în timp ce Pepsi s-a rezumat la campanii mai mult umanitare. Nu vreau să-mi imaginez ce-i acuma în birourile Pepsi acolo unde managerii și tot departamentul de PR se dă peste cap să răstoarne situația.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More