09 aprilie 2011

Cum a ajuns Dracula în semifinale?

Românii au talent și nu prea. Ca tot românu' am văzut și ei ceva aseară și hop l-am văzut pe Dracula. Am și eu întrebare: Cum mama naibi a ajuns ăla în semifinală? Ce talent a avut? 
În schimb mi-a plăcut la nebunie Cosmin Agache, puștiul care a făcut beat-box, dar și jonglerul cu mingea,  Ștefan Florescu (probabil nici un jucător din Liga 1 nu știe să facă ceea ce a făcut el). Mult mi-a plăcut și Marian Vasilescu, cel care are vocea lui Enrique Iglesias (dar cam a dat-o în bară când a trecut de la muzica pop la populară).
Cum am zis și aseară pe Facebook nu mi-a plăcut Rebeca Neacșu (vedeți acolo motivele, nu le mai repet) și cam restul. Sunt curios ce o fi în ultima semifinală, sper să nu mai conteze povestea fiecăruia că nu suntem la Surprize Surprize, este un concurs de talente totuși.

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More